loading...
پستوخانه سبز من
آخرین ارسال های انجمن
زینب اللامی بازدید : 324 دوشنبه 03 آذر 1393 نظرات (1)

سلام سلام!!!...امیدوارم که حال همه خوب باشه.ما که خوبیم عاااااااالینیشخند  بعد از هماهنگی های انجام شده با آقای مهندس صاحبی، طبق قولی که تو پستای قبلی گذاشتم، اصل فایل مقاله مون رو  به صورت صد در صد رایگان براتون میذارم...امیدوارم که به درد همه ی بچه درس خونا بخوره...یاعلی


دانلود مقاله (ارزیابی کیفیت بصری آرامستان ها ی شهری بر اساس ترجیهات شهروندان - مطالعه موردی (آرامستان بهشت هاجر شهر ملایر)

زینب اللامی بازدید : 298 جمعه 30 آبان 1393 نظرات (0)

به سلامتی جلسه دفاع از پروژه ام هم تموم شد و رسما شدم خانم مهندس...عینک البته پروژه من طراحی پارک نبود، و این دفاع هم شهریور ماه انجام دادم،پروژه من  یک تحقیق پیرامون طراحی پارک بود که به عنوان مقاله در همایش ملی محیط زیست دانشگاه تهران پذیرش گرفت و چاپ هم شد!

این پروژه رو من و آقای مهندس صاحبی انجام دادیم که استاد راهنما و کمک اصلی ما هم جناب آقای مهندس سعیدی بودن...الحق که استاد محشری هستن و بنده اردات خاصی بهشون دارم و امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشن.

اصل مقاله رو  در یک فرصت مناسب و بعد از اینکه از آقای مهندس صاحبی هم اجازه گرفتم میذارمش تو سایت تا الکی پول ندین مقاله ای که ما نوشتیم رو از سیویلیکا بخرین!!!!!!

در این پست،فایل پاور دفاع خودم رو براتون میذارم به همراه چند توصیه!!!

1- اگه فایل رو دانلود کرده باشین اولین صفحاتش عکس مقبره مولانا است...بنده در یک ابتکار!!!!و بعد از ساعت ها گشتن توی دیوان ها و اشعار,یک غزل از دیوان شمس مولانا که در مورد مرگ و قبر و ...بود پیدا کردم و اول دفاعم شروع کردم به خوندن...از من به شما نصیحت! اصلا این کاری که من کردم رو نکنید!!!!تا آخر عمرم پشیمونم که شعر خوندم!!!! خیلی سریع برین اصل مطلب!!!! گریه

2-حتما چند تا نففففففففففففففففففس عمیق بکشین و چشماتون رو خوب باز کنین تا نوت هاتون رو درست بخونین! چون اونجا دیگه آخر کاره!!!!

3- البته نترسینا...با این همه که من گفتم،آخر نمره پروژه و دفاعم شد 18/75

موفق باشید.

راستی  تا یادم نرفته چون دارم برای کنکور ارشد میخونم، نمیرسم پروژه های جدید رو ترجمه کنم...ان شاءالله بعد از کنکور دوباره ترجمه رو شروع می کنم....یاعلی


دانلود فایل دفاع

زینب اللامی بازدید : 643 یکشنبه 11 خرداد 1393 نظرات (0)

یادتونه توی پست های چند روز قبل براتون کلی از ایده پردازی حرف زدم و یه سری عکس  که ایده میدادن رو براتون گذاشتم؟ امروز سری دوم این عکسا رو براتون میذارم...موفق باشید.


زینب اللامی بازدید : 379 شنبه 10 خرداد 1393 نظرات (0)

توی درس درختان و درختچه های زینتی من و دوستم یه سمینار پایانی داشتیم با مطالعات میدانی! در مورد یه گونه بومی .چون قرار شد خودمون هم از گونه گیاهی عکس بگیریم پس اون گونه باید حتما توی شهر خودمون وجود میداشت...بالاخره بعد از توافق با دوست عزیزدلم،از بین کرج و قم (چون ایشون کرجی هستن بنده قمی^_^) یه گونه از قم رو انتخاب کردیم.این گونه هم شد پسته وحشی.سمینار رو براتون میذارم امیدوارم  ازش خوب استفاده کنید.یاعلی

راستی اسم قم اومد ...از همین جا پستوخانه یه سلام خیلی خیلی جانانه به بانو حضرت معصومه(س) میکنه....السلام علیک یا مولاتی یا سیداتی یا حضرت معصومه سلام الله و صلواته علیک... سلام بانوی من...

زینب اللامی بازدید : 1023 دوشنبه 05 خرداد 1393 نظرات (0)

چراغ های روشنایی ،یکی دیگه از ملزومات هر پارک و محوطه و بخشی از مبلمان هر سایتی محسوب میشن.من چند تا از نمونه های چراغ های روشنایی رو براتون میذارم.فقط چند تا نکته رو لازمه بهتون بگم...یکی اینکه برای پروژهای پارک انتخاب چراغ های روشنایی متاسفانه ارتباط بسیار مستقیمی با هزینه ای داره که شهرداری برای اون پارک در نظر گرفته!در نتیجه شاید شما موقع طراحی و انتخاب مبلمان پارک،حق انتخاب گستردای نداشته باشین! دوم این که برای انتخاب مدل های آماده میتونین از سایت شرکت های ایرانی استفاده کنین که نمونه محصولاتشون رو توی سایتشون دارن.سوم اینکه،شما یه طراحید،و لزوما فقط برای ارگان های دولتی یا شهرداری ها کار نمی کنید و طراحی محوطه های خصوصی،ویلاها و...هم جزو کار شما محسوب میشه...برای محوطه های خصوصی و ویلاها علاوه بر حق اتنخاب گسترده ای که برای استفاده از مدل های آماده مبلمان دارید حتی میتونید خودتون مدل مناسب رو طراحی کنید یا طراحی های مینیمال رو با کمی تغییر ابعاد به طرحی که برای محوطه قابل استفاده باشه تبدیل کنین.پس اگه توی نمونه هایی که براتون گذاشتم حتی یه چراغ خواب یا مطالعه هم دیدید ،خیلی تعجب نکنید! طراحانه نگاه کنید...طراحانه فکر کنید...طراحانه عمل کنید.چشمک

                                

 

زینب اللامی بازدید : 171 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

امروز یکی از سمینارای درس طراحی پارک های ویژه که من توی این درس به طور خاص روی پارک کودک کار کردم رو براتون میذارم.البته این سمینار اصلی من نیست.سمینار اصلی رو در یه فرصت دیگه براتون میذارم.عینک.  

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        دانلود سمینار

 

 

زینب اللامی بازدید : 1888 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

تو یه طراحی خوب ،همه چی مهمه...هم یه ایده خوب مهمه ،هم نحوه ی طراحی اون ایده مهمه و هم جزئیاتی که توی اون ایده به کار میرن خیلی مهمن.چون یه طراح،موقع طراحی یه پارک یا یه محوطه اول همه چیز رو کلی در نظر میگیره،یعنی اول میره سراغ ایده ی طرح و طرح هندسی و سایت پلان و...و آخرین کاری که انجام میده پرداختن به جزئیاته طرحه.اما وقتی یه کاربر وارد همون سایتی میشه که همون طراح ،اونو طراحی کرده، با اولین چیزایی که روبه رو میشه همون جزئیات طرحه!پس خیلی خیلی مهمن...توی جزئیات طرح هم نیمکت خیلی خیلی خیلی مهمه! یه توصیه از یه سال بالایی رو قبول کنین اینم اینه که دنبال ایده های جدید توی نیمکت و سطل زباله و روشنایی و در کل مبلمان سایت باشید.از طرح های کلیشه ای اجتناب کنین.خلاقانه طراحی کنین و از ایده های خلاق و کاربردی هم توی طراحاتون استفاده کنین تا هر متر از طرحتون برای کاربری که داره از اون استفاده میکنه پر از شگفتی ،خلاقیت و زیبایی باشه و در آخر اون کاربر بگه: آفرین چقدر خوبه! و این همون جمله طلایی هست که تمام زحمات طراح به خاطر اون انجام میشه!

چند تا نمونه نیمکت که طراحی ساده اما خلاقانه و کاربردی ای داره براتون میذارم... .موفق باشیدنیشخند.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

 

زینب اللامی بازدید : 197 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (2)

کارفرما: مدیریت موج شکن خودکار بندرگاه سیدنی

محدوده کار: طراحی مفهومی، توسعه برنامه، اسناد مناقصه و ساخت و ساز

مکان: Ultimo, Sydney, NSW, Australia

تیم طراحی و ساخت و ساز: ASPECT Studios, CHROFI, ACOR, AR-MA, Deuce Design, GML, JBA, Lighting Art + Science

سال:2011 –در حال انجام

 

مغازه های خطی  یک فضای جدید عمومی است که در حال حاضر در حال طراحی است و با همکاری معماران CHROFI  و به سرپرستی و مسئولیت شرکت  Aspect stedioبرای موج شکن خودگردان بندرگاه سیدنی.

 

 

 

درون سیدنی ، به دلیل وجود موسسات فرهنگی و آموزشی کلیدی سیدنی که در امتداد این طرح و لبه های آن فعال هستند ، فضایی به طول500 متر  جهت افزایش فضای عمومی پیش بینی شده است.

 

 

طرح مغازه های خطی باعث بهبود وضعیت عبور عابرین پیاده ،گردش دوچرخه سوارها و دسترسی و سیرکولاسیون آسان تر از میدان راه آهن،اتوبوس و قطار به گوشه جنوب غربی بندگاه سیدنی را فراهم میکند که هم اکنون به عنوان کنوانسیون و نمایشگاه جدید مرکز سیدنی برنامه ریزی شده است.

 

 

نهادهایی که به طور مستقیم روی این پروژه سرمایه گذاری میکنند شامل: موزه نیروگاه، موسه ABC،موسسه سیدنیTAFE- ، شورای شهر سیدنی، شرکت زیر ساخت NSWو UTS با همکاری مدرسه جدید طراحی و کسب و کار فرانک گهری.

 

 

در حال حاضر مفهوم طرح برنامه ریزی شده و شروع ساخت و ساز آن در اواخر سال 2013 و تکمیل آن در اواسط  سال 2014 تنظیم شده است.

 

 

 

منبع:ASPECT Studios

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

درباره ما
Profile Pic
روزگاریست که سودای بتان دین من است/غم این کار نشاط دل غمگین من است/دیده روی تو را دیده جان بین باید/وین کجا مرتبه چشم جهانبین من است/دولت فقر خدایا به من ارزانی دار/کین کرامت سبب حشمت و تمکین من است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما به کدوم مطلب در پستوخانه بیشتر پرداخته بشه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 108
  • کل نظرات : 441
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 234
  • بازدید ماه : 983
  • بازدید سال : 14,212
  • بازدید کلی : 121,785