loading...
پستوخانه سبز من
آخرین ارسال های انجمن
زینب اللامی بازدید : 378 شنبه 10 خرداد 1393 نظرات (0)

توی درس درختان و درختچه های زینتی من و دوستم یه سمینار پایانی داشتیم با مطالعات میدانی! در مورد یه گونه بومی .چون قرار شد خودمون هم از گونه گیاهی عکس بگیریم پس اون گونه باید حتما توی شهر خودمون وجود میداشت...بالاخره بعد از توافق با دوست عزیزدلم،از بین کرج و قم (چون ایشون کرجی هستن بنده قمی^_^) یه گونه از قم رو انتخاب کردیم.این گونه هم شد پسته وحشی.سمینار رو براتون میذارم امیدوارم  ازش خوب استفاده کنید.یاعلی

راستی اسم قم اومد ...از همین جا پستوخانه یه سلام خیلی خیلی جانانه به بانو حضرت معصومه(س) میکنه....السلام علیک یا مولاتی یا سیداتی یا حضرت معصومه سلام الله و صلواته علیک... سلام بانوی من...

دانلود فایل سمینار پسته وحشی

پسورد فایل:www.pastokhane.com

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
روزگاریست که سودای بتان دین من است/غم این کار نشاط دل غمگین من است/دیده روی تو را دیده جان بین باید/وین کجا مرتبه چشم جهانبین من است/دولت فقر خدایا به من ارزانی دار/کین کرامت سبب حشمت و تمکین من است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما به کدوم مطلب در پستوخانه بیشتر پرداخته بشه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 108
  • کل نظرات : 441
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 217
  • بازدید ماه : 966
  • بازدید سال : 14,195
  • بازدید کلی : 121,768