loading...
پستوخانه سبز من
آخرین ارسال های انجمن
زینب اللامی بازدید : 461 پنجشنبه 26 اردیبهشت 1392 نظرات (2)

نمیدونم تا چه اندازه با درس مصالح شناسی آشنایی دارید ، اگه بخوام یه کوچولو براتون بگم میشه اینکه  توی درس مصالح شناسی مهندسین فضای سبز با انواع مصالح و نحوه ی کارکرد آنها در فضای سبز و طراحی پارک ، آشنا میشن...

به لطف استاد خوبم مهندس گودرزی توی کلاس ما قرار شد که بچه ها به صورت گروهی روی جدیدترین مصالحی که توی بازاره یه مطالعه و تحقیقی داشته باشن و نتیجه کار رو برای بچه های کلاس ارائه بدن...گروه من در مورد گچ پلیمری پاششی تحقیق کردیم...polymer chalk  یا همون گچ پلیمری ،سالهاست که در اروپا تولید و توسط دستگاه گچ پاش به روش مکانیزه و با سرعت بر روی دیوار پاشیده ، مسطح و صاف میشه.در صورتی که در ایران ،گچ به روش سنتی و به تدریج همراه با ضایعات فراوان مورد استفاده قرار میگیره. 

مشخصات گچ پلیمری پاششی

    -  این گچ پس از پاشش توسط دستگاه ، همانند بتن ، سخت و مقاوم می شود.بستری بدون موج داشته و دارای اختلاف سطحی نزدیک به صفر می باشد. 

 

     - در مقابل رطوبت مقاوم بوده و همچنین تا حد قابل ملاحظه ای در مقابل حرارت مقاومت نشان میدهد.

 

     - با استفاده از این گچ ، مرحله گچ و خاک در ساختمان حذف می شود.

 

      -این گچ ، سقف ساختمان را مستقیما بر روی خود سازه یا سقف کاذب مانند رابیتس با سرعت بالا پوشش می دهد.

 

     - مقاومت فشاری گچ پلیمری در مقایسه با گچ عادی به ترتیب 156 و 70 کیلوگرم بر سانتی متر مربع می باشد

     

    -  بتن ، فوم ، سیمان ، لیکا ، هلیکس و ... قابل اجراست.

 

     - به علت اینکه این گچ از مواد افزودنی ویژه ای برخوردار است ، بر روی متریال مختلف از جمله آجر ،بتن، فوم ، سیمان ،لیکا ،هلیکس و ...قابل اجراست.

    -  این گچ ستون های بتنی و فلزی را مستقیما پوشش می دهد.

خب...اگه دوس دارین بیشتر و کاملتر در مورد این گچ چیز میز یاد بگیرید، می تونین فایل های پاور و  ورد این گچ رو از همین پایین دانلود کنین...موفق و سبز باشید...

دانلود فایل سمینار

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط امیر در تاریخ 1392/09/23 و 15:50 دقیقه ارسال شده است

دوست عزیز فایلها مشکل داره

این نظر توسط Alizadeh در تاریخ 1392/02/29 و 2:02 دقیقه ارسال شده است

سلام خ. مهندس مرسی که خیلی زحمت میکشید و مطالب جالب قرار میدی فک کنم دانلودتون مشکل داره نتونستم دانلودش کنم.شکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام آقای مهندس...ممنون که به کلبه من سر زدین...ممنون که خبر دادین...الان چک میکنم...


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
روزگاریست که سودای بتان دین من است/غم این کار نشاط دل غمگین من است/دیده روی تو را دیده جان بین باید/وین کجا مرتبه چشم جهانبین من است/دولت فقر خدایا به من ارزانی دار/کین کرامت سبب حشمت و تمکین من است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما به کدوم مطلب در پستوخانه بیشتر پرداخته بشه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 108
  • کل نظرات : 441
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 233
  • بازدید ماه : 982
  • بازدید سال : 14,211
  • بازدید کلی : 121,784