loading...
پستوخانه سبز من
آخرین ارسال های انجمن
زینب اللامی بازدید : 298 جمعه 30 آبان 1393 نظرات (0)

به سلامتی جلسه دفاع از پروژه ام هم تموم شد و رسما شدم خانم مهندس...عینک البته پروژه من طراحی پارک نبود، و این دفاع هم شهریور ماه انجام دادم،پروژه من  یک تحقیق پیرامون طراحی پارک بود که به عنوان مقاله در همایش ملی محیط زیست دانشگاه تهران پذیرش گرفت و چاپ هم شد!

این پروژه رو من و آقای مهندس صاحبی انجام دادیم که استاد راهنما و کمک اصلی ما هم جناب آقای مهندس سعیدی بودن...الحق که استاد محشری هستن و بنده اردات خاصی بهشون دارم و امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشن.

اصل مقاله رو  در یک فرصت مناسب و بعد از اینکه از آقای مهندس صاحبی هم اجازه گرفتم میذارمش تو سایت تا الکی پول ندین مقاله ای که ما نوشتیم رو از سیویلیکا بخرین!!!!!!

در این پست،فایل پاور دفاع خودم رو براتون میذارم به همراه چند توصیه!!!

1- اگه فایل رو دانلود کرده باشین اولین صفحاتش عکس مقبره مولانا است...بنده در یک ابتکار!!!!و بعد از ساعت ها گشتن توی دیوان ها و اشعار,یک غزل از دیوان شمس مولانا که در مورد مرگ و قبر و ...بود پیدا کردم و اول دفاعم شروع کردم به خوندن...از من به شما نصیحت! اصلا این کاری که من کردم رو نکنید!!!!تا آخر عمرم پشیمونم که شعر خوندم!!!! خیلی سریع برین اصل مطلب!!!! گریه

2-حتما چند تا نففففففففففففففففففس عمیق بکشین و چشماتون رو خوب باز کنین تا نوت هاتون رو درست بخونین! چون اونجا دیگه آخر کاره!!!!

3- البته نترسینا...با این همه که من گفتم،آخر نمره پروژه و دفاعم شد 18/75

موفق باشید.

راستی  تا یادم نرفته چون دارم برای کنکور ارشد میخونم، نمیرسم پروژه های جدید رو ترجمه کنم...ان شاءالله بعد از کنکور دوباره ترجمه رو شروع می کنم....یاعلی


دانلود فایل دفاع

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
روزگاریست که سودای بتان دین من است/غم این کار نشاط دل غمگین من است/دیده روی تو را دیده جان بین باید/وین کجا مرتبه چشم جهانبین من است/دولت فقر خدایا به من ارزانی دار/کین کرامت سبب حشمت و تمکین من است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما به کدوم مطلب در پستوخانه بیشتر پرداخته بشه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 108
  • کل نظرات : 441
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 238
  • بازدید ماه : 987
  • بازدید سال : 14,216
  • بازدید کلی : 121,789