loading...
پستوخانه سبز من
آخرین ارسال های انجمن
زینب اللامی بازدید : 436 چهارشنبه 30 بهمن 1392 نظرات (4)

 

اول از همه سلام به پستوخانه خودم...دوم سلام به دوستای خودم...بعد از یک دوره طولانی مشغول بودن،درگیری کنکور کارشناسی ارشد بودن، مقاله دادن، کتاب نوشتن و...بالاخره تونستم برگردم خونه...ببخشید که شما اومدید و من نبودم...ان شاءالله با پست های عالی جبرانش میکنم...یا علی  

برچسب ها بازگشت اللامی ,
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط یخمک فروش جهنم در تاریخ 1392/12/20 و 16:57 دقیقه ارسال شده است

سلام
خوش اومدی

این نظر توسط زینب در تاریخ 1392/12/02 و 12:42 دقیقه ارسال شده است

سلام مسیحا جونم چطوری؟خوش اومدی امیدوارم که همیشه موفق باشی

منتظر اپای خوبت هستم منم آپم بیا.شکلکشکلک

این نظر توسط مهسا در تاریخ 1392/11/30 و 10:22 دقیقه ارسال شده است

سلام سلام آبجی خانوم! خوش اومدی بالاخره! بابا دلمون برات تنگیده بود شکلک

این نظر توسط اندیشه صوفی در تاریخ 1392/11/30 و 9:49 دقیقه ارسال شده است

سلام . خوش امدیشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
روزگاریست که سودای بتان دین من است/غم این کار نشاط دل غمگین من است/دیده روی تو را دیده جان بین باید/وین کجا مرتبه چشم جهانبین من است/دولت فقر خدایا به من ارزانی دار/کین کرامت سبب حشمت و تمکین من است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما به کدوم مطلب در پستوخانه بیشتر پرداخته بشه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 108
  • کل نظرات : 441
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 243
  • بازدید ماه : 992
  • بازدید سال : 14,221
  • بازدید کلی : 121,794