loading...
پستوخانه سبز من
آخرین ارسال های انجمن
زینب اللامی بازدید : 518 سه شنبه 01 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

سلام سلام...احوال خواننده های گلم چطوره؟ عینک من که حسابی درگیر تمرین اسکیس برای آزمون ارشدم...راستش چون یکم دلم برای خودم و فضای سبزی های عزیزی که میخوان برای ارشد رشته معماری منظر رو ادامه بدن، سوخت! گفتم این راهی که خودم دارم میرم رو براتون مینویسم...که حداقل مث من اینقدر برای پیدا کردن راه، گیج نشید... به امید خدا  از فردا روندی رو که برای اسکیس معماری منظر طی کردم و دارم طی میکنم رو براتون با تمرین میزارم... مثل یک کلاس مجازی...البته هر کسی هم که سوالی داشت میتونه با این ایمیل با من در تماس باشه... چند روز دیگه هم جواب ارشد میاد...توکل بر خدا...امیدوارم هر کی زحمت کشیده موفق بشه....یاعلی     zainab.allami@gmail.com   

 

                                   اسکیس منظر

 

 اینم یکی از کارامه...داشته باشد علی الحساب!

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
روزگاریست که سودای بتان دین من است/غم این کار نشاط دل غمگین من است/دیده روی تو را دیده جان بین باید/وین کجا مرتبه چشم جهانبین من است/دولت فقر خدایا به من ارزانی دار/کین کرامت سبب حشمت و تمکین من است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما به کدوم مطلب در پستوخانه بیشتر پرداخته بشه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 108
  • کل نظرات : 441
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 218
  • بازدید ماه : 967
  • بازدید سال : 14,196
  • بازدید کلی : 121,769