loading...
پستوخانه سبز من
آخرین ارسال های انجمن
زینب اللامی بازدید : 1887 سه شنبه 30 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

تو یه طراحی خوب ،همه چی مهمه...هم یه ایده خوب مهمه ،هم نحوه ی طراحی اون ایده مهمه و هم جزئیاتی که توی اون ایده به کار میرن خیلی مهمن.چون یه طراح،موقع طراحی یه پارک یا یه محوطه اول همه چیز رو کلی در نظر میگیره،یعنی اول میره سراغ ایده ی طرح و طرح هندسی و سایت پلان و...و آخرین کاری که انجام میده پرداختن به جزئیاته طرحه.اما وقتی یه کاربر وارد همون سایتی میشه که همون طراح ،اونو طراحی کرده، با اولین چیزایی که روبه رو میشه همون جزئیات طرحه!پس خیلی خیلی مهمن...توی جزئیات طرح هم نیمکت خیلی خیلی خیلی مهمه! یه توصیه از یه سال بالایی رو قبول کنین اینم اینه که دنبال ایده های جدید توی نیمکت و سطل زباله و روشنایی و در کل مبلمان سایت باشید.از طرح های کلیشه ای اجتناب کنین.خلاقانه طراحی کنین و از ایده های خلاق و کاربردی هم توی طراحاتون استفاده کنین تا هر متر از طرحتون برای کاربری که داره از اون استفاده میکنه پر از شگفتی ،خلاقیت و زیبایی باشه و در آخر اون کاربر بگه: آفرین چقدر خوبه! و این همون جمله طلایی هست که تمام زحمات طراح به خاطر اون انجام میشه!

چند تا نمونه نیمکت که طراحی ساده اما خلاقانه و کاربردی ای داره براتون میذارم... .موفق باشیدنیشخند.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

 

                           

                      

                              

                         

                                               

                     

                                            

                                                 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سحاب در تاریخ 1393/02/31 و 20:31 دقیقه ارسال شده است

سلام آبجی خانوم شکلک
مث من فک کنم تو هم یه مدت نبودیا!
دارم تلاشمو می کنم وب رو یواش یواش فعال کنم
پاسخ : سلام خانومی.آره نبودم...موفق باشی.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
روزگاریست که سودای بتان دین من است/غم این کار نشاط دل غمگین من است/دیده روی تو را دیده جان بین باید/وین کجا مرتبه چشم جهانبین من است/دولت فقر خدایا به من ارزانی دار/کین کرامت سبب حشمت و تمکین من است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما به کدوم مطلب در پستوخانه بیشتر پرداخته بشه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 108
  • کل نظرات : 441
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 228
  • بازدید ماه : 977
  • بازدید سال : 14,206
  • بازدید کلی : 121,779