loading...
پستوخانه سبز من
آخرین ارسال های انجمن
زینب اللامی بازدید : 230 جمعه 27 اردیبهشت 1392 نظرات (4)

                                                                    دزد!

یه بنده خدایی روی شیشه ماشینش اینو نوشته بود:

 

دزد عزیز با سلام ...

لطفا قبل از شکستن شیشه موارد زیر را مطالعه بفرمایید: 

۱-در طول شش ماه گذشته ۴ بار همین شیشه را عوض کردم. 

۲-ماشین در حال حاضر ضبط ندارد و من هنگام رانندگی با موبایل موسیقی گوش می دهم. 

۳-ماشین زاپاس هم ندارد. و یک ماه پیش یکی از همکاران شما آن را برده است. 

۴-در داشبورد را هم باز گذاشتم تا داخلش را ببینی که چیزی نیست. 

۵-وقتی به نیروی انتظامی ،هنر نمایی همکارانتان را نشان میدهم می گویند برو خدا رو شکر کن که ماشینت را نبرده اند و من هر شب در حال شکرگزاری هستم. 

۶-اگر با تمام این توصیفات قصد سرقت اتومبیل را داری،از درب سمت راست عقب استفاده کن چون خیلی راحت با لنگر انداختن باز میشه و نیازی به دیلم ندارد. 

راستی در باک ماشین هم شکسته،اگر نیاز به بنزین داری تعارف نکن،فکر کنم یکم بنزین داره...{#33}

 

  ببین بنده خدا رو به چه روزی انداختن که کارش به نوشتن نامه برای دزدهای احتمالی کشیده !!!{#27}

در همین لحظه و همین جا ،ما تمام دزد های بی تربیت را محکوم می کنیم!!! بی تربیت ها دزدی نکنین! و گرنه...!{#28}{#82}

 

...به شرط چاقو _ محمد رضا آتشین صدف

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mohammad در تاریخ 1392/02/28 و 12:55 دقیقه ارسال شده است

jaleb boud
پاسخ : خیلی ممنون...

این نظر توسط علی زاده در تاریخ 1392/02/28 و 1:48 دقیقه ارسال شده است

سلام چ جوری میتونم عضو وبتون شم هر کای کردم نشد /میخاستم ا ز بخش طراحی وفضای سبزش استفاده کنم ولی موفق نشدم شکلکشکلک
پاسخ : سلام آقای مهندس...خیلی ممنون که تشریف آوردین..راستش قسمت فضای سبز به خاطر اینکه دارم روی نقشه های طراحی شهری کار میکنم آماده نیستن...ولی در اولین فرصت یه انجمن راه میندازم و شما هم عضو افتخاری اون خواهید بود...مرسی

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1392/02/27 و 18:32 دقیقه ارسال شده است

جالب بود
پاسخ : خیلی ممنون...وب شما هم جالب بود...


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
روزگاریست که سودای بتان دین من است/غم این کار نشاط دل غمگین من است/دیده روی تو را دیده جان بین باید/وین کجا مرتبه چشم جهانبین من است/دولت فقر خدایا به من ارزانی دار/کین کرامت سبب حشمت و تمکین من است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما به کدوم مطلب در پستوخانه بیشتر پرداخته بشه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 108
  • کل نظرات : 441
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 91
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 190
  • بازدید ماه : 562
  • بازدید سال : 13,791
  • بازدید کلی : 121,364