loading...
پستوخانه سبز من
آخرین ارسال های انجمن
زینب اللامی بازدید : 174 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (5)

چند وقته سراغ مادربزرگت نرفتی؟

 مادربزرگ 

 

سلام مادربزرگ... 

سلام همه ی مادربزرگ های ایران... 

 که اگه دعای شما نبود،اون والله خیر حافظا و هو ارحم الراحمین هایی که موقع رفتن  برامون می خوندین و بهمون فوت می کردین نبود،اون لبخندتون نبود،آخ که تو چه چاله هایی که گیر میکردیم و چه گره هایی که به زندگی مون می خورد و چه خنسی هایی که توشون دست و پا میزدیم... 

ببخش...ببخش که همیشه چشمت به دره...ببخش که جز دلشوره و دلواپسی چیزی برات نداریم...ببخش که اینقدر بی وفاییم...ببخش... 

اگه هنوز هست...اگه پیشته...دستش رو ببوس 

اگه هنوز هست...اگه ازت دوره...گوشی تلفن رو بردار 

اگه نیست...اگه از دستش دادی...یه فاتحه براش بخون 

                                                                                                                                                                                          یا علی {#51}

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط elnaz در تاریخ 1392/03/05 و 12:38 دقیقه ارسال شده است

man ashege maman bozorgamam ykish albate fot kardeشکلک
پاسخ : عزیییییییییییییزم...خدا رحمتشون کنه...

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1392/03/05 و 1:44 دقیقه ارسال شده است

حیف که مادر بزرگ من چند سالیه که مهمون خداست ولی اگه بود حتما دستهاش رو میبوسیدم
خدا رحمتشون کنه انشالله
پاسخ : سلام...خدا رحمتشون کنه انشاءالله...

این نظر توسط مهسا در تاریخ 1392/03/04 و 21:45 دقیقه ارسال شده است

سلام. با اسم پستوخانه سبز من لینک شدی شکلکشکلک
پاسخ : سلام...مرسی عزیزم...منم شما رو لینک کردم...

این نظر توسط افتخاری در تاریخ 1392/03/04 و 18:51 دقیقه ارسال شده است

سلام
شما لینک شدید...مارو با اسم وبمون لینک کنید.ممنونشکلک
پاسخ : ممنونم...منم شما رو لینک کردم...یاعلی

این نظر توسط مرتضی نظری در تاریخ 1392/03/04 و 15:12 دقیقه ارسال شده است

سلام
اتفاقا وقتی دستای اونارو ببوسیم فکر کنم در حد المپیک خوشحال بشن!!شکلک
پاسخ : اون که بله...


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
روزگاریست که سودای بتان دین من است/غم این کار نشاط دل غمگین من است/دیده روی تو را دیده جان بین باید/وین کجا مرتبه چشم جهانبین من است/دولت فقر خدایا به من ارزانی دار/کین کرامت سبب حشمت و تمکین من است
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما به کدوم مطلب در پستوخانه بیشتر پرداخته بشه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 108
  • کل نظرات : 441
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 154
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 8
  • بازدید هفته : 407
  • بازدید ماه : 1,156
  • بازدید سال : 14,385
  • بازدید کلی : 121,958